lauantai 24. marraskuuta 2012

Christmas is coming to town...

Heips, tulin nopeasti fiilisteleen joulua, kun siihen on enää tasan kuukausi! Jei! Sen kunniaksi ostettiin tänään jouluvalot ikkunaan, jotka on mun mielestä ihanan herkät :) Käytiin myös hakemassa mulle  tulppaaneita, joista taiteilin kimpun ruokapöydälle. Tulppaanit on mun ehdottomia lemppareita niin jouluna, kuin pääsiäisenäkin. Ihana mieheni teki mulle myös mannapuuroa ja haettiin vintiltä joulukoristeet, jotta voi tehdä inventaarion niistä. Huomenna onkin sitten joulukorttiaskartelua tyttöjen kanssa ja koitan myös ehkä ehtiä myös piipahtaan Ikeassa katsastamassa taas joulupallovalikoiman. Tää joulun odottaminen on ehkä siis parasta joulussa :D

DSC01140
DSC01139
Tällä viikolla muuten oon viihtynyt suurimman osan ajasta töissä, mutta muutamana vapaana hetkenä on ehditty myös suunnitteleen vähän häitä :) Muun muassa pitopalveluehdokkaita on enää jäljellä kaksi ja hääpukuhommatkin alkaa olla selvillä kun piipahdettiin Morsiusgalleriassa sovittelemassa taas mekkoja! Niistä kuitenkin koitan palailla huomenna, on niin hirveästi taas asioita pohdittavana ja pähkäiltävänä!
DSC01134
Mutta nyt --> palaan joululaulujen ja mannapuuron pariin! Oih ihana lauantai <3

-Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti