keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

4kk!

Just tajusin et tänään on tasan neljä kuukautta häihin, hui!! Ei mulla sitten oikein muuta ollut, paitsi, että mun puku oli melkoisen onnistunut! Niin ja kaasoja kestitin viime lauantain ja saatiin hyvin hääpäivän kulku kasaan! Sit olen myös varannut meille videokuvaajan, josta olen aika innoissani! Niin ja tänään käytiin katselemassa sormuksia. Oon vähän kahden vaiheilla et otanko toista sormusta ollenkaan. Jos ei sellaista rakkaussormusta löydy, niin sitten aion pärjätä tällä mun kihlasormuksella, joka on musta älyttömän upea edelleen :) Saatiin kyllä Andreaksella niin superia ja asiantuntevaa palvelua, että teettämisen mahdollisuuskin on olemassa.

Mutta kaiken kaikkiaan järjestelyt on aika hyvällä mallilla! Alla mun todella suurpiirteinen check-lista, josta mulla löytyy kaiken maailman versioita ja excelit mulla on ihan täynnä erilaisia muistiinpanoja, ostoslistoja ja inspiskansioita...


  • Hääpuku - CHECK
  • Tuomaksen puku - CHECK
  • Hääseurueen puvut - etsinnässä
  • Asusteet - etsinnässä
  • Sormus - pohdinnassa
  • Hääpaikka - CHECK
  • Pappi - CHECK
  • Pitopalvelu - CHECK
  • Juomat - päätetty, ostamatta
  • Bändi - CHECK
  • Valokuvaus - CHECK
  • Videokuvaus - CHECK
  • Aikataulutus - CHECK 
  • Kuljetukset - työn alla
  • Koristeet - työn alla
  • Printit (kutsut, menut, ohjelmalehtiset ym) - osa valmiita, osa odottaa toteutusta
  • Vieraiden lahjat - CHECK
  • Hotelli - ???
  • Häämatka - ???

Eli ihan hyvällä mallilla mennään :) Nyt on kuitenkin niin myöhä, että on pakko mennä nukkumaan, vaikka en taas millään malttaisi kun pitäis ideoida kaikenmoista. Onneksi perjantaina on taas vapaa päivä, niin on aikaa hillua Pinterestissä ja suunnitella Tuomaksen kauhuksi taas kaikenlaista kivaa häihin :D Niin ja omat nettisivutkin pitäisi piakkoin saada aikaiseksi! Omien häiden suunnittelu on kyllä hyvää harjoitusta hääsuunnittelijalle ;)

Öitä ja pus,
Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti