keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Alive and well

Heippa! Ihana kesä on alkanut ja sitä myöten oon huomannut, että oon tupannut kaikki päivät aivan täyteen kaikennäköistä tekemistä aamuvarhaisesta iltamyöhälle! Tuntuu, että untakaan ei tarvitse juurikaan ja nukkumaan ei millään malttais mennä kuin vasta pitkälti puolen yön jälkeen!

Häätkin alkaa pelottavan nopeasti lähestyä ja tuntuu, että hommien määrä alkaa pikkuhiljaa kasvaa :) Aikas hyvässä jamassahan me järjestelyiden kanssa ollaan, mutta pienet yksityiskohdat alkaa saamaan enenmmän jalan sijaa suunnittelussa kun paikka, pitopalvelu, bändi, pappi, valokuvaaja ja videokuvaaja ovat kaikki jo varattu ja hoidossa :)

Päällimmäisenä meillä täällä himassa puuhaillaan kutsujen kimpussa, jotka pitäisi saada postiin asap! Onneksi lähetettiin ne save-the-date -kortit, joten sinänsä ei huolta, että joku vieraista ehtisi buukata muuta juhlapäivälle :)

Pikapuoliin myös pääsen keskustelemaan papin kanssa, jonka kanssa haluan jutella pääasiassa seremonian musiikista. Toiveena mulla on viulut, mutta nähtäväksi jää kuinka helposti se on toteutettavissa!

Suurena huolena tällä hetkellä on myös sää, jota ei tietenkään voi ennustaa etukäteen millään! Tarkoitus nimittäin olisi, että seremonia olisi ulkona ja jos sitten sattuukin satamaan, niin voin kertoa, että kyllä mulle tulee iso suru puseroon, koska plan B ei oo yhtään niin hyvä... Täytyy siis hioa sitä plan B:tä ;)

Että sellaisia kuulumisia tänne! Nyt mä lupaan palautua ahkerammin tänne ruudun taakse, sillä kirjoitettavaa riittää! Niin ja ihanista monet ovat olleetkin huolissaan, että koska mä kirjoitan jotain! Koittakaahan siis pysyä mukana, täältä pesee ;D

- Emilia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti