torstai 12. syyskuuta 2013

Early friday

Heippa! Oon pitänyt tässä pientä blogihiljaisuutta ja ihan vain siitä syystä etten ole jaksanut/kerennyt. Nyt tuli kuitenkin taas sellainen fiilis, että on kiva johonkin vähän laittaa mietelmiä ylös ja päätinpä sitten pyörähtää täällä :) 

Oon ollut viime viikkoina todella kiireinen, perustimme nimittäin ihanien ystävieni kanssa harrastukseemme liittyvän yrityksen ja työajan ulkopuolinen aika onkin sitten vierähtänyt sen parissa. Ollaan yrityksestä todella innoissamme, mutta silti ihmisten onnittelut firman perustamisen johdosta tuntuu vielä aika erikoisilta. 

Tänään mulla on ollut aika easy päivä, joka alkoi brekkarilla Ikeassa Jenskin kanssa. Lähteissä otin kainaloon Ikean kuvaston ja jatkoin sisustushaaveiluja kotisohvalla. Meillä on tällähetkellä kotihakusessa, joten tän hetkisen vuokra-asunnon sisustelu tuntuu vähän turhalta, mutta haaveilussa olevat menisi varmasti uudessakin, jos uusi kotikolo sattuisi löytymään. Aamupäivän kävinkin kynän kanssa kuvastoa läpi, mutta ajattelin tehdä vielä sellaisen kivan mindmapin tuotteista, jotka mua tällä hetkellä himottaa. 


Otin töiden päätteeksi pienen varaslähdön viikonloppuun ja päätin avata viimeisen häistä jääneen pullon punkkua ja pyöräyttää pari pikku pizzaa. Mulla on tällä hetkellä metsästyksen alla täydellinen pizzapohjaresepti, joten kokeilen taas uutta. Muutamassa blogissa kuitenkin kehuttiin jonkinlaista hifistelyreseptiä, joka vaatii parin päivän seisonta-ajan, mutta koska nyt on nälkä, niin jääköön se seuraavaan kertaan! Nyt mä sanoin teille taas heipat, pitää kattaa pöytä ja ottaa Scrable esille, meillä on peli-ilta :) Niin, ja onneks huomenna on oikeasti perjantai!

Puss,
Emilia  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti