tiistai 11. syyskuuta 2012

Breakfast

Aika ruokapainotteisia nää mun postaukset ja kuvat, mutta ruoka on niin mukavaa kuvattavaa kun itse saat asetella, laittaa mihin valaistukseen tahansa eikä se edes liiku mihinkään :D Ruuan kanssa on siis aika helppo harjoitella kuvaamista ja väitän, että oon alkanut ehkä vähän parantuun sen kanssa!


Valokuvaaminen on mulle jotenkin vaikeeta, pitää tietää mistä valo tulee ja sen jälkeen pitäis osata vielä löytää kamerasta kaiken maailman ihme asetuksia mistä mulla ei tunnu olevan hajuakaan :D Vihdoin mulle alkaa valjeta ISO-arvo ja sen käyttö, mutta aukon koko ja sulkijannopeus on vielä vähän hämärät... myönnän siis olevani blondi näitten asioiden kanssa ;) mutta harjoittelemalla hyvä tulee! Tässä muuten vinkkilinkki muillekin kuvaamista harjoitteleville!

1 kommentti: