torstai 21. helmikuuta 2013

My Valentine

Heipä hei, minä se täällä pitkästä aikaa! Päivät on vierähtäneet hurjaa vauhtia ja joka päivä oon vaan siirtänyt blogin kirjoittamista "huomiseen" :D Viime viikolta on kyllä ihan hyvin kuvamatskua ja ihania ideoita on taas ehtinyt kehittyä häidenkin suhteen! Ne mä säästän myöhemmäksi, sillä nyt mä haluan jakaa muutaman kuvan meidän viime viikon rakkauden päivältä...

Pakko tunnustaa, etten ollut valmistautunut siihen mitenkään! Yleensä mulla on aina lahja ja jotain ihanaa suunniteltuna, mutta nyt mä en kerta kaikkiaan ollut ehtinyt. Onneksi mun miekkonen on aamuisin melkoinen unikeko, joten sen saa helposti yllätettyä aina aamupalalla :) Koska en ollut edes kaupassa käynyt moneen päivään, päätin, että ainekset saa luvan löytyä omasta kaapista.

Pienellä kekseliäisyydellä todella köyhistä raaka.-aineista valmistui oikein hellyyttävä ja maittava aamiainen, jolla oli kiva aloittaa päivä!
DSC01741
Yksinkertaisuudessa tein siis munakokkelia, johon paistoin kaveriksi lenkkimakkaraa sydänmuotilla leikattuina :D Miekkonen oli ihan hämillään, joten toimisi varmasti lapsille vielä paremmin kun käyttäisi vaikka muumi- ym. muotteja!
DSC01739
DSC01743
Jälkkäriksi paistoin superhelpolla ohjeella (jota en nyt muista) amerikkalaisia pannareita, jotka myös painelin hieman suuremmalla sydänmuotilla nätimmin tarjolle.
DSC01744
Ilmeisemmin mun aamuylläri toimi, sillä kun pääsin töistä kotiin, mua odotti putipuhdas kämppä ja ihanan herkkä kukkakimppu pöydällä <3 Rakkautta, sanon minä!
DSC01753
DSC01752
Kukat: Kukka Lunette, Pirkkala

Vaikka mä oonkin ihan hullu kaikkien tällaisten "juhlapäivien" perään, niin onhan ne välillä vähän hölmöjä. Miksi sitä rakkautta ei voisi osoittaa tällaisilla pienillä teoilla useammin? Skarpatkaamme siis!

1 kommentti:

  1. Voi ihanaista! Juuri näin pitääkin. Valentine's Dayn ei tarvitse olla mitään materialistista kulutusjuhlaa (miksi sitä usein haukutaan), vaan se on parhaimmillaan juuri tällaista arkista rakkaan extra-huomioimista! <3

    VastaaPoista