maanantai 17. kesäkuuta 2013

Wanted: Wedding shoes!

Uskomatonta! En meinaa millään löytää mieleisiä hääkenkiä! Mulla kyllä on yhdet mun lempparikorkkarit, jotka ensin ajattelin laittaa, mutta onko typerää käyttää vanhoja kenkiä, kun kerrankin saisi ostaa uudet hyvällä omalla tunnolla? Oon yrittänyt jahdata hääkenkiä jo kuukausia ilman minkäänlaisia tuloksia... Miksei Suomessa ole mitään hyviä kenkäkauppoja, joista löytyisi kauniita korkkareita? Tosin en oikein itsekään tiedä ihan tarkalleen mitä etsin, mutta silti tuntuu, että vaikka kuinka vietän tunteja nettikaupoissa, niin mitkään kengät ei tunnu säväyttävän... Ystävänikin jo lupasi tuoda kengät jenkeistä, mutta kun ei jenkkienkään nettikaupoista tahdo löytyä mieleisiä!

Sitten löysin linkin blogipostaukseen, josta sain idean! Mitä jos ostaisinkin jotkut tavallisemman näköiset korkkarit ja tuunaisin ne mieleisikseni? Nyt vaan pitää alkaa kehittämään ideaa eteen päin ja miettiä mitä prinsessapäivän kengiltäni haluaisin :)

My Daily Randomness

Jotenkin tuollaiset röyhelöt houkuttaisi, mutta eivät välttämättä sovi näihin mun liian syvällä persauksissa oleviin töppöjalkoihin :D Olen myös mieltynyt nilkkaremmiin, vaikka sekään ei tahdo olla ihan mun juttu, kuten Tuomaksen sanoja lainaten mun "pohkeet alkaa kantapäistä"! Hahah, no joo, eli ehkä mä vielä sulattelen näitä ideoita ja koitan kokeilla erilaisia vaihtoehtoja! Mutta enpä kyllä ole tullut ennen ajatelleeksi tuota kenkien tuunaamista, siitä taitaa tulla mun uus harrastus :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti