sunnuntai 2. syyskuuta 2012

My Bebe!

Heippa! Onpa ollut nyt kiireistä kun en oo tänne ehtinyt yhtään päivitteleen! Viikonloppu mulla oli kuitenkin vapaata, ja oon ehtinyt taas tekeen vaikka mitä! Oon ollut yhtä hymyä, sillä lauantaina kannoin kotiin pitkän harkinnan jälkeen oman pikku pokkarijärkkärin :) Ollaan pitkään etsitty mulle hyvää pientä kameraa ja vihdoin löyty Gigantista mulle sopiva (eli siis sellanen joka täyttää Tuomaksenkin kriteerit :D) Sonyn Nex-5n. Siinä on todella tarkka kuva ja vaihdettava linssi, ja tietenkin se on kevyt ja kätevän kokoinen mun käsveskaan! Nyt vielä pitäis opetella kuvaamaan... :D



Harjoittelin kuvaamista hieman eilisissä ystävän grillibileissä, sekä tänään eilisten rääppiäisissä ja pikkusen täällä kotonakin :) Kuten kuvista näkyy, niin aika paljon on vielä harjoiteltavaa, joten pahoittelen kuvien laadun laskua... Onneksi Tuomas vielä editoi mun kuvat niin ne ei oo ihan järkyttäviä!
Ystävä oli muuten ostanut miehelleen synttärilahjaksi mielettömän hienon karttapallon! Kauhea karttapallokateus iski, mutta en keksi millään mihin sellainen meillä mahtuisi... pakko kyllä pistää se ostoslistalle :)




Tykkään aloittaa viikonlopun hakemalla tuoreen kukkakimpun kotiin ja tällä kertaa valitsin mun luottokukkia liljoja, jotka on kaikessa yksinkertaisuudessaan upeita. Ne on myös tarpeeksi helppohoitoisia mulle, joka unohtaa välillä vaihtaa vettä ja leikata uusia imupintoja... Kukat tietenkin haen Pirkkalan Kukka Lunetesta, jota suosittelen muillekin :)



Nyt meitsi painuu kuitenkin pehkuihin, sillä kello soittaa 4.00 ja tää tyttö suuntaa kouluttautumaan Norjaan! Ehkäpä nappailen sieltäkin muutaman kuvan tuliaisiksi :)

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!

- Emilia

Kuvat: Tuomas Lindroos (www.tuomaslindroos.com) ja Emilia Salminen (kuvien edit Tuomas Lindroos)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti