keskiviikko 15. elokuuta 2012

Hirvee tsemppimeininki!

Jei, sain vihdoin mun saliohjelmat!! Eilen päivällä oli eka treeni mun personal rainerin kanssa ja ei vitsi olin ihan rikki! Tai no.. oon edelleen :D Treeni on jaettu kolmeen osaan ja ekana meillä oli vuorossa jalka- ja vatsatreeni. Seuraavana treenivuorossa onkin sitten selkä-hauis-vatsat ja kolmantena rinta-ojentajat-olkapäätreeni. Niitä odotellessä!


Ystäväni ei ollut tehnyt mitään ihan helppoa treeniä mulle ;) mutta eipä niitä tuloksia muuten saakaan! Oli meinaan sen verran rankka, että vielä kaks tuntia salin jälkeenkin jalat tärisi ja heikotti! Mun peppu pienenee jo pelkästä kauhusta, kun mietin seuraavaa kertaa :D
Mutta nyt on mahtava olo, vaikka jalat onkin ihan paalissa. Onneks eilen illalla oli vielä juoksutreenissä vuorossa 45 minuutin palautuslenkki, niin sai vähän verryteltyä jalkoja auki. Olin kyllä ihan varma, ettei mun jalat kanna mua mihin 100 metriä pidemmälle, mutta lenkki menikin helposti! Tänään ei sitten mennytkään ihan niin helposti 50 minuutin Pyynikin reitti, mutta aina ei voi onnistua ;)
Äkkiä se kunto kyllä nousee, mikä on tosi suuri motivaattori mulle :)

Tällä kertaa ei kauheasti kuvia, mutta hirvee tsemppimeininki! Ens postauksessa lupaan et puhutaan muusta kun treenaamisesta ;)

-Emilia

P.S Voi kun nää ihanat ilmat ei lakkais ollenkaan! Lenkit menee niin mukavasti kauniissa auringonlaskuissa (kuvassa eilinen auringonlasku Tampesterissa)!

Kuvat: Tuomas Lindroos (www.tuomaslindroos.com)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti