maanantai 27. elokuuta 2012

Hyvästi allit!

Leivoin eilen pitkästä aikaa ja kutsuin pari ystävää iltapalalle. Sain niin helpon ja nopean sämpylätaikinaohjeen ystävältäni, että oli pakko heti kokeilla :) Yleensä mun sämpylät aina lässähtää, mutta näistä tuli pulleita ja herkullisia! Ja pulleita oltiin itekin, kun vielä jälkkäriksi duunasin marjapiirakan äidin keräämistä marjoista :D


Eilen siis lipsuin taas mun ruokavaliosta, mutta oon sitä mieltä, että kun antaa itselleen yhden (tai joskus kaksi ;)) herkuttelupäivää, niin jaksaa paljon paremmin tsempata viikolla!


Tänään kävin ekaa kertaa omin päin salilla tekemässä ojentajatreenin ja huhhuh että oli allit tulessa! Tällä treenillä voi huoletta ens kesäksi ostaa olkaimettoman morsiuspuvun!
Olin tosin varmaan niin koomisen näkönen salilla pikku painojeni kanssa äheltäessä, että purskahdin moneen kertaan ihan ääneen nauramaan! Mun kädet tutisi ja tärisi niin hulluna, että kun treenin viimeisenä settinä oli käsilläseisonnat, niin romahdin heti eka yrittämällä naamalteni kun ei vaan kädet kantanut :D normaalisti osaan ihan hyvin seistä käsillä tuen kanssa, ettei tekniikasta ollut kiinni... Kanssa treenaajat katto mua kyllä kauhulla, kun olin varmaan melko vaarallisen näkönen... Kuuli oikein, kun ne hengähti huojennuksesta kun tajusin lopettaa ja poistua vähin äänin :D Noh ens kerralla sujuu varmaan jo vähän paremmin ;)

Mutta eipä sen kummempia taas tähän hätään.. Meen lepuutteleen näitä mun alleja tonne sängyn pohjalle, öitä!

- Emilia

Kuvat: Tuomas Lindroos (www.tuomaslindroos.com)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti