tiistai 21. elokuuta 2012

Syksy = sydän

Syksy on tullut nyt sit meidän kotiin! Tänään meinaan laitoin ekat kynttilät palaan, keitin iltateetä ja otin kutimet käteen (joojoo oon ihan mummu ;)).  Vaikka kesä onkin kiva, niin alkusyksy on ehkä kuitenkin eniten mun juttu. Tykkään, kun saa kietoutua lämpöisiin vaatteisiin, polttaa kynttilöitä ja viettää aikaa sisällä ihan hyvällä omalla tunnolla.


Syksyllä on myös parhaimmat kelit juoksemiselle ja senpä vuoksi mulla on alkanut uusien vedenpitävien juoksukenkien ja pitkien, paksujen juoksuhousujen metsästys. Jos jollain on näistä suosituksia, niin otan mielelläni vastaan :)

Ollaan (ts. minä olen) sisusteltu tätä meidän pikku vuokrakotia huhtikuun muutosta lähtien. Oon aika innokas sisustaja ja viime vuoden reissun jäljiltä oon huomannut, että tyyli on aika paljon muuttunut. Oon ihastunut selkeälinjaiseen ja pelkistettyyn tyyliin. Tähän varmaan osittain vaikutti viime vuosi, jolloin piti 11kk pärjätä rinkallisella tavaraa. Tavaranpaljous siis tällä hetkellä lähinnä ahdistaa mua, joten oon yrittänyt pitää meidän sisustuksen melko yksinkertaisena, mutta kotoisena.
Eilen piipahdettiinkin poikien kanssa Ikeassa ostamassa niiden valokuvausstudiolle kalusteita ja samalla koin iloisen yllätyksen! Nimittäin Tuomas bongasi löytönurkasta pikkuisen pöydän, jota olemme jo kauan himoinneet, mutta emme ole raaskineet ostaa divaanimme kaveriksi. Nyt kuitenkin ihanuus on löytänyt paikkansa kotoamme ja en voisi olla enempää tyytyväinen, kun pöytä on vielä täysin iskukunnossa!



Mutta nyt jatkan kutomista, ah niin ihanaa <3

- Emilia

Kuvat: Tuomas Lindroos (www.tuomaslindroos.com)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti