tiistai 8. tammikuuta 2013

Color palette and some trouble...

Täällä on kuumeisesti pohdittu aamu teemavärejä häihin! Voi kuinka hankalaa! Rakastan värejä ja koska oon tällaisissa asioissa pirun tarkka, en meinaa millään löytää juuri oikean sävyisiä värejä! Apuna olen käyttänyt kaiken maailman värikarttoja, mutta ihania värejä on vaan ihan liikaa...
Lovelyish.com
Tänä vuonnahan muodissa jatkaa edelleen pastellin sävyt, joita itsekin olen ajatellut käyttää. Näistä vaan löytyy niin paljon kaikkia ihania vaihtoehtoja, etten millään osaa rajata niitä vain muutamaan! Oon kerännyt itselleni inspiskansiotakin noin puolitoista vuotta koneelle, mutta kun sielläkin alkaa oleen kuvia aivan liikaa..
Voisin viettää viikkoja koneella vaan selatan kaikkia ihania kuvia, joista myös alla olevaan törmäsin etsiessäni inspiraatiota. Tän vuoden yksi häätrendeistähän on syötävän söpö mintunvihreä, joka sekin on ihana, mutta ei meille :D
blog.weddingpaperdivas.com
Pitäisi vaan nyt saada päätettyä, että saadaan printattua mulle ja kaasoille vähän askarreltavaa viikonlopuksi :) Oon meinaan pistänyt Tuomaksen hommiin, hahaa!

3 kommenttia:

  1. Ihana lukea sun innostuneita juttuja! Tässä itsekin innostuu taas (minulla tämä on tällaista kausittaista villiintymistä), mutta inspiraatiokuvia kertyy tasaisen tappavalla tahdilla koneelle. :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Jokos neidillä on päivä päätettynä? Tää pelkkä suunnittelu on itsessään jo niin mahtavaa, että oon varmaan ihan rikki hääpäivänä kun kaikki on ohi :D

    VastaaPoista
  3. Voi meillä on onneksi aikaa vielä tuonne 2014 puolelle.. ei kiirettä vielä. Olen aivan samaan mieltä, suunnittelu on niin ihanaa, ja ehkä paras osa. Hahaa.. ehkä.. :)

    VastaaPoista