sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Sohvan pohjalla

Tänään on ollut varsin laiska sunnuntai. Oon riutunut täällä sohvan pohjalla flunssan kourissa, mutta onneksi ihana mun soon to be husband piristi mua ja leipoi mulle superrasvaisia+sokerisia keksejä! Saatiin joululahjaksi ystävältäni hauska purnukka, jossa oli ainekset ja resepti amerikkalaisten suklaakeksien tekoon. Todella hyvä lahjaidea kenelle tahansa ja purkin sisältöjähän voi keksiä loputtomiin!

DSC01388
DSC01387

Ja voi kuinka hyviä ne keksit olivatkaan! Nyt äkkiä joku kylään ja syömään ne pois, sillä nyt tää ruokavaliosta lipsuminen pitää lopettaa n-y-t NYT! Oon sallinut yhden cheatin per viikko ja sen piti olla se kakun pala siellä mummulassa, mutta tänään niin harmitti tää flunssa jajaja...

DSC01390
DSC01393
DSC01396

Kello on jo vaikka mitä, mutta ei väsytä yhtään, kun oon torkkunut pitkin päivää! Aion siis ainakin hetken vielä ennen pehkuihin painumista suunnitella hääaskarteluja, sillä ensi viikonloppuna saan kaasot taas kylään, jee! Pitäisi myös keksiä joku jälkkäri tyttöjä varten... jatkan siis surffailua, öitä kaikille muille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti